Panvita MIR

Aljaž Podlogar, izvršni direktor za komercialo

Zadovoljen sem, da smo  v obstoječe marketinške aktivnosti vključili mobilni marketing. V podjetju Sedem d.o.o. so nam priporočali, da izvedemo nagradno igro. V času trajanja nagradne igre, smo bili pozitivno presenečeni nad odzivom uporabnikov. Ustvarili smo novo dvosmerno komunikacijo s kupci, ki nam na dolgi rok prinaša uspešne rezultate. Zelo pomembno je tudi, da smo lahko odzivnost oglaševalske kampanje izmerili v realnem času. Po končani nagradni igri smo nadaljevali s komunikacijo preko SMS sporočil. Mobilni marketing je odlično orodje za obveščanje o naših produktih, za  promocijo naših  blagovnih znamk in za pospeševanje prodaje. S podjetjem Sedem smo zelo zadovoljni. So pravi profesionalci. Zelo odzivni, kreativni in natančni pri analizah.

 SMS-marketing - Primeri

 

Forma F+

Jure Košir
 

Veseli nas, da smo za izvajanje rešitev mobilnega marketinga izbrali prav podjetje Sedem, saj zadovoljuje vse naše potrebe na tem področju. Začeli smo z zbiranjem baze na samem prodajnem mestu in rezultati so odlični. Številke so seveda poslovna skrivnost, zagotovim pa lahko, da se to splača vsakemu podjetju, saj je ROI odličen. Cenim tudi njihovo znanje o specifiki tega dela marketinga in prilagoditev njihovih storitev za naše potrebe.
 

SMS-marketing - Primeri

Fructal d.d.

 

Tina Tomažič, direktorica marketinga in razvoja

Podjetje Sedem, je nas izpeljalo nagradno igro FRUC s katero smo zmagali, saj je bila udeležba nad pričakovanji. Na dan smo v poprečju prejemali po 1500 SMS-os iz Slovenije in 600 iz BIH. S tem smo si pridobili zelo veliko bazo uporabnikov, s katerimi lahko v nadaljevanju komuniciramo. Prav tako so pripravili izčrpno poročilo in nas cel čas igre obveščali. Pomembno je tudi to, da imajo možnost delati po celi ex-Yu, tako da bomo sedaj nekaj naredili tudi za Makedonski trg QL!. Boštjan Cokan (direktor podjetja) je QL, zaupanja vreden, naspidiran, s kupom izvedljivih idej. Verjamem da bomo še naprej tako uspešno sodelovali.

SMS-marketing - Primeri

Lisac&Lisac d.o.o.

mag. Aleš Lisac

Ims navigator je krasno orodje. Zadeva je enostavna za uporabo in deluje. Omogoča neposreden skok v strankin žep. Vendar pa je potrebno to močno orodje uporabljati po zdravi pameti. SMS je občutljiva zadeva, pravilna uporaba prinaša dobiček, zloraba pa slabo voljo in odhajanje strank. Mobilne telefone imamo praktično vsi, SMS sporočilo je praktično nemogoče spregledati. Močno orožje. Vendar … Pred uporabo dobro premislite kaj, komu in kdaj boste sporočili. Veljajo isti principi kot povsod drugje. Spregovorite le, če imate kaj novega, ali pomebnega za povedati. Sporočajte dobre novice, nagrajujte stranke, ne pretiravajte s pogostostjo sporočanja. Za dodatne nasvete pa se obrnite na Boštjana Cokana in ekipo.

SMS-marketing - Primeri

Droga Kolinska d.d.

Rosana Turk, Cockta 

Kot opozarja mag. Lisac, smo imeli tudi v Drogi Kolinski precejšnje pomisleke glede kreiranja in predvsem uporabe potrošniških baz. Ali bo naše sporočilo sprejeto pozitivno ali bo povzročilo nejevoljo, je bila osnovna dilema. Sedaj smo veseli, da nas je Boštjan prepričal in smo skozi poletno SMS nagradno igro pričeli z vključevanjem sodelujočih v Cockta klub. Odziv je bil več kot odličen.
V IMS navigatorju vidimo velik potencial. Novi kreativni pristopi do potrošnikov, direktni, ciljani kontakt, ki ga ni možno spregledati, gradnja zvestobe in nižji stroški so prednosti uporabe orodja. V kolikor pa vam v podporo stoji še kreativna in zanesljiva ekipa kot je v podjetju Sedem, je uspeh zagotovljen.


SMS-marketing - Primeri

Arih d.o.o.

Karmen Žirovnik, vodja projektov 


V imenu agencije Arih in celotne ekipe Zorana Jankovića, se vam želim zahvaliti za vaš prispevek k izboljšanju kampanje DELA.
Ker so volitve zelo specifična stvar, je bilo marsikdaj treba v zelo kratkem času narediti skoraj nemogoče.
Vi ste bili sposobni in pripravljeni narediti vse tako kot je bilo treba, zato smo vam zelo hvaležni.
Zagotovo ste tudi vi prispevali droben kamenček v mozaik celotne kampanje. 

 

SMS-marketing - Primeri


 

Merkur Group

Lojze Bertoncelj, vodja projektov
 

SMS kanal komunikacije podjetja Sedem uporabljamo od februarja 2010 dalje. Prvo nastavitev so opravili v podjetju Sedem, od takrat naprej pa smo zmožni in sposobni sami nastavljati precej različne SMS scenarije. To nam omogoča precej enostaven IMS Navigator – spletna rešitev za upravljanje SMS komunikacije, do katere lahko dostopamo s poljubnega računalnika – tudi na dopustu.
SMS seveda ni naš glavni medij, je pa odličen raziskovalni in testni poligon. Vse bolj pa se uporabnost SMS kanala izkazuje v pridobivanju potencialnih kupcev.
Če razumete potencialno vlogo SMS komunikacije, jo boste s podjetjem Sedem odigrali brez težav, če vloge SMS komunikacije ne razumete, vas bodo o tem brez težav podučili v podjetju Sedem.
 

SMS-marketing - Primeri

Tomsen Marketing

Tomo Senekovič

Za mobilni marketing naših naročnikov že nekaj časa uporabljamo Ims Navigator podjetja Sedem. V primerjavi z orodjem, ki smo ga uporabljali pred tem, nam Ims Navigator ponuja mnogo več naprednejših možnosti in lažje upravljanje z bazo prejemnikov. SMS marketing se je v primerjavi z drugimi oblikami direktnega marketinga izkazal kot daleč najbolj učinkovita alternativa, saj je stopnja odzivnosti mnogo višja, rezultati pa so ponavadi vidni še isti dan, ko za naročnika izvedemo kampanijo. SMS marketing pa pridobiva tudi vedno večjo težo v primerjavi z ostalimi marketinškimi prijemi, saj s pravilnim pristopom zajamemo zelo natančen krog ciljne publike in s tem dosežemo visok izkoristek investicije v kampanijo.

SMS-marketing - Primeri

Arcont IP d.o.o.

mag. Marta Lorenčič, vodja procesa priprave

Boštjana poznam že dolgo. Njemu gre zasluga, da smo pri gradnji blagovne znamke Arcont uporabili splet kot eno izmed orodij komunikacije, ki se je pokazalo za najuspešnejše od vseh. Ko mi je prvič omenil mobilni marketing, sem najprej pomislila na velik avto, polepljen z oglasi, in v trenutku rekla »ne«. Po dveh urah spoznavanja možnosti, ki jih nudi ims navigator, je padla odločitev in mobilni marketing smo vkomponirali v letni marketinški načrt. Vključili smo ga v vsa orodja tržne komunikacije in že žanjemo prve pozitivne rezultate. Prvi plus v primerjavi z drugimi orodji tržnega komuniciranja je zelo natančno merjenje odziva. Drugi plus je to, da je komunikacija zelo ciljno usmerjena. In tretji plus – prodati je potrebno relativno malo oken (vsekakor manj kot pri drugih medijih), da pokrijemo strošek. Podpora s strani sodelavcev Sedem d.o.o. je profesionalna in na zavidljivi strokovni ravni.

SMS-marketing - Primeri
 

Vrtiček d.o.o.

Danilo Pavlovič, direktor

Podjetje Sedem sem prvič spoznal na konferenci o mobilnem marketingu. Izvedel sem ogromno in se na podlagi izkušenj in znanja podjetja Sedem tudi sam odločil, da sodelujem z njimi. Rešitve mobilnega marketinga uporabljam sedaj že 4 mesece in rezultati so več kot odlični. S sodelavci nenehno gradimo bazo naših strank, jih razvajamo s SMS kuponi, razveseljujemo z različnimi akcijami in na tak način povečujemo promet. V našem primeru se je mobilni telefon kot sredstvo oglaševanja res izkazal za pravilno odločitev. Zato vsem priporočam, da tudi sami preizkusijo ta nov medij in se obrnejo na podjetje Sedem. 

SMS-marketing - Primeri

R-Neža d.o.o.

Blaž Rebolj, direktor

V letu 2008 smo izvedli več oglaševalskih dejanj (akcij). Nekaj je bilo tudi takih, s katerimi smo poskušali - ugotavljali odziv. V primeru neposredno ciljanih oglaševalskih dejanj se je izkazalo, da obči mediji (časopis, radio) na odziv nimajo vpliva - vsaj ne opaznega in takoj. Posledično smo nemudoma spremenili tržni načrt. Odločili smo se, da bomo izvajali samo neposredna oglaševalska dejanja.
Mobilno trženje je neposredno ciljano in cenovno ugodno. Pomemben dejavnik je tudi ta, da imamo skoraj vsi prenosni (GSM) telefon.
V podjetju Sedem so nam hitro ponudili enostaven spletni program IMS.navigator - orodje za izvajanje mobilnih oglaševalskih dejanj - in nas pozitivno presenetili s strokovno, prijetno ekipo sodelavcev, ki se hitro odzivajo na naše želje. Z veseljem ugotavljamo, da pridobivanje GSM telefonskih številk - s pristopom, ki ga je osebno svetoval g. Boštjan Cokan - na prodajnem mestu poteka korektno, brez zapletov. Če se zgodi, da kaj pozabimo, naredimo narobe, bi lahko izvedli spremembe, nas na to opozori ga. Anita Rudolf.
Prepričani smo, da skupaj ciljamo neposredno, k uspehu.

SMS-marketing - Primeri

HIT d.d.

Marko Konič

Sodobni marketing zahteva sodobnejši pristop k ciljni populaciji. Mednje vsekakor sodita oglaševanje po mobilnih telefonih. V našem podjetju zato uporabljamo iMS navigator, ki povsem zadošča našim potrebam, poleg tega pa je aplikacija zanesljiva in kakovostno narejena. Podjetje Sedem d.o.o., ki je lastnik tega produkta, nam vedno priskoči na pomoč, ko jo najbolj potrebujemo. Z vsemi akcijami, ki smo jih z njimi izpeljali, smo zelo zadovoljni, saj jih odlikuje profesionalnost in podjetniška miselnost. 

SMS marketing - Primeri
 

Žito d.d.

Jerneja Turk, brand manager

Podjetje Sedem d.o.o. je za nas izpeljalo prvo oglaševalsko kampanjo, ki je bazirala na komunikaciji preko mobilnih telefonov. Učinek akcije smo težko napovedovali, vendar je rezultat dokazal njihovo profesionalnost ter kakovost storitve. Rezultati so bili nad pričakovanji, zato se jih bomo prav gotovo v naših nadaljnjih kampanjah še posluževali. Prednost integracije »mobila« je tudi merjenje učinkovitosti ostalih medijev, saj se naše ciljne popuacije nanje zelo hitro odzovejo. Preko akcij želimo graditi baze naših uporabnikov, s pomočjo katerih bodo naše akcije še učinkovitejše.

SMS marketing - Primeri