Mobilni marketing med zmagovalci

Zoran Janković je prepričljivo zmagal na volitvah za ljubljanskega župana. Volilna kampanja je bila podprta tudi s SMS skupnostjo. Vsi člani, ki so bili prijavljeni v to SMS skupnost, so prejemali brezplačna SMS obvestila o aktivnostih Zorana Jankovića, dejavnosti Liste Zorana Jankovića in poteku same predvolilne kampanje. Hkrati so imeli vsi njegovi privrženci možnost, da si na svoj mobilni telefon naložijo edinstvene melodije DELA. Celotno marketinško kampanjo je vodila agencija Arih d.o.o. ob pomoči podjetja Sedem d.o.o., ki je poskrbelo za celotni mobilni marketing. Sedem d.o.o. uspešno deluje na področju mobilnega marketinga tako v Sloveniji kot v tujini. S svojimi specifičnimi izkušnjami in znanjem je podjetje pripomoglo k odlični in premišljeno izpeljani celotni marketinški kampanji. Tudi predvolilne kampanje so torej lahko interaktivne in inovativne ter tako dobra pot do uspeha.

volilni_stab_volitve_2010_080.jpg 

(VIR: Revija Obrazi)

 

Tretja konferenca mobilnega marketinga

In zgodilo se je...v četrtek 4. februarja 2010, v Ljubljani, prostorih konferenčne dvorane Smelt, že tretja po vrsti organizirana s strani Sedem d.o.o. in Lisac&Lisac d.o.o. Pri tem se lahko pohvalimo, da je bila udeležba številčna. Predavali so ugledni predstavniki večjih podjetij pri nas, ki imajo bogate izkušnje na področju mobilnega marketinga.
Aleš Lisac nam je v uvodu postregel z zanimivimi informacijami glede novosti, trendov, možnosti in razvoja mobilnega marketinga v današnjem prostoru in času. Tudi tokrat so predstavniki podjetij delili svoje bogate izkušnje iz že uspešno izpeljanih akcij pri nas in v tujini, kjer so na konkretnih primerih predstavili svoja pričakovanja, možnosti, aktivnosti, prednosti mobilnega marketinga, implementiranega na področje dela, ki ga opravljajo. Tako je lahko vsak udeleženec našel kakšno rešitev tudi za svojo dejavnost. Sam sem udeležencem predstavil možnost tudi na licu mesta preizkusiti delovanje takšnega sistema, saj so s poslanim sms sporočilom pristopili do brezplačnega svetovanja.

20100204_143128_marketing_konferenca.jpg

Ga. Rosana Turk je na primeru Cockte predstavila način zbiranja baze podatkov in pospeševanje prodaje za izdelke široke potrošne s pomočjo sms nagradne igre.
Predstavnik Infoneta g. Leo Oblak se je s pomočjo nagradne igre na zanimiv način lotil povečevanja prometa in poslušanosti radijske postaje.

20100204_143512_marketing_konferenca.jpg

G. Tomo Senekovič je na primeru Oshkosha predstavil zbiranje baze strank na prodajnem mestu kot enega od možnih načinov v trgovini na drobno.
Pri Oriflamu se je ga. Perčan lotila opimiziranja delovnega procesa kataloške prodaje in nam na konkretnem primeru mrežnega marketinga predstavila tudi to možnost. Eden od učinkov pa je bila tudi boljša prodaja.

20100204_151822_marketing_konferenca.jpg

G. Leon Šikovec si je zadal nalogo, da pridobi več informacij o obstoječih in potencialnih strankah Banke Volksbank ter si obenem ustvari zavidljivo bazo strank.

20100204_143150_marketing_konferenca.jpg

Direktor Sedem d.o.o. Gregor Mehak je ob koncu postregel z zanimivimi informacijami in izkušnjami, ki jih je pridobil v Švici. Predstavil je tudi svojo poslovno pot do sedaj.
 

Druga konferenca o mobilnem marketingu v Sloveniji

V torek, 16. 6. 2009 se je na Brezovici pri Ljubljani odvijala druga mobilna marketinška konferenca, ki sta jo organizirala podjetje Sedem in Lisac&Lisac. Tudi tokrat je bila konferenca odmevna, udeleženci pa s predstavitvijo vrhunskih predavateljev zadovoljni.
Seminar je odprl g. Aleš Lisac, ki tudi sam uporablja rešitve mobilnega marketinga. Za njim pa je predaval Boštjan Cokan, ki je predstavil smernice in prihodnost mobilnega marketinga, izvedeli pa smo tudi, kaj vse se lahko počne z rešitvami mobilnega marketinga, kar je ponazoril tudi s konkretnimi primeri.

lisac.jpg

cokan.jpg

 

 

 

 

 

 

 




G. Andrej Vodušek nam je predsatvil, kako Radio 1, najbolj poslušan komercialni radio v Sloveniji v letu 2008, uporablja mobilni marketing, predvsem v interaktivnih nagradnih igrah, kot so Janko Banko, Mama Manka, Vesoljča Opa in Zm itd. Radio1 redno opravlja raziskave med svojimi poslušalci in na podlagi tega pripravlja tudi vsebino radijskega programa. Bistvo predavanja je bilo, da je potrebno tudi rešitve mobilnega marketinga prilagoditi svojemu ciljnemu občinstvu, če hočemo, da je storitev kvalitetna in odzivna. Pridružil se nam je tudi g. Leon Šikovec z Banke Volksbank, ki je mobilni marketing v svoje poslovanje integriral aprila letos. Predstavil je njihov primer izvajanja mobilne nagradne igre VB MOBIL.

vodusek.jpg

 

 

 

 

 

 

 





sikovec.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Mobilnega operaterja Mobitel je zastopal g. Simon Slonjšak, ki je zaposlen v sektorju trženja storitev. Predstavil je mobilni marketing in pogoste zmote o njem, ki jih imajo podjetja, ki rešitev mobilnega marketinga še ne uporabljajo. G. Romana Klemenaka iz Zavarovalnice Triglav je zastopal g. Gregor Mehak, ki je predstavil trenutno najbolj vroč primer v Sloveniji - storitev Toča alarm.


slonjsak.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Proti koncu predavanja je preadval častni gost, g. Thomas Eng, ki prihaja iz Švice in je zaposlen pri švicarskem mobilnem operaterju Swisscom, kjer se ukvarja prav z mobilnim marketingom. Konferenco je zaključil Gregor Mehak, ki je predstavil več deset izpeljanih primerov mobilnega marketinga, tako v Sloveniji kot v tujini.


eng.jpg

 

 

 

 

 

 

 

mehak.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Tudi tokrat se je konference udeležilo veliko posameznikov, ki so zastopali različna slovenska podjetja. slišali so lahko mnoge rešitve, ki jih lahko prilagodijo svojemu podjetju in tudi sami začnejo uspešno izkoriščati mobilni telefon kot 7. masovni medij, ki je nasledil tisk, radio, posnetke, tv, kino in internet.

publika.jpg

Toča Alarm - nova storitev Zavarovalnice Triglav

1. 6. 2009 Zavarovalnica Triglav lansira svojo novo storitev TOČA ALARM. Gre za prvo tovrstno storitev v Sloveniji, ki svojim zavarovancem ponuja možnost, da se prijavijo na brezplačno obveščanje o nevarnosti toče na posameznih območjih Republike Slovenije. Na tak način omogočajo svojim uporabnikom, da zavarujejo svoje jeklene konjičke pravočasno in se izognejo morebitnim poškodbam avtomobilov. Za prijavo je potrebno poslati TOCA na 3131, potrditi splošne pogoje in že ste član storitve Toča alarm.

Edina SMS zdravstvena asistenca v Sloveniji

Prva zdravstvena asistenca se je odločila, da s svojimi strankami vzpostavi komunikacijo tudi prek mobilnih telefonov. Vsi zainteresirani imajo možnost, da si prek SMS sporočila naročijo brezplačno revijo Dr., ki je sedaj na voljo predvsem v zdravstvenih ustanovah. Obenem pa bo Prva zdravstvena asistenca do 4× mesečno svoje člane preventivno obveščala o zdravstvenih zadevah. SMS zdravstvena asistenca sedaj uporabnikom omogoča, da so o vseh nevarnostih, ki zadevajo njihovo zdravje in počutje, obveščeni še preden do bolezni pride.

Če se želite na revijo naročiti tudi vi, pošljite SMS s ključno besedo PZA na 3131

pza_oglas.JPG

Glasovanje Moj zdravnik letos tudi prek SMS

Revija Viva je tudi letos, tako kot že nekaj let doslej, lansirala akcijo Moj zdravnik, kjer bralci Vive prek različnih kanalov glasujejo za naj družinskega zdravnika, pediatra in ginekologa. Letos pa so se prvič odločili tudi za glasovanje prek SMS sporočil.

Glasovanje se je pričelo 3.1.2009, traja pa do 13.3.2009. Med glasovalci bo revija Viva izžrebala tudi zanimive praktične nagrade.

Revija Viva se je pri tem odločila za podjetje Sedem, kjer smo programersko zelo zahtevno kampanjo še pred samim zagonom uspešno in brezhibno postavili.

Glasujte tudi vi za svojega najljubšega zdravnika in pošljite SMS s ključno besedo MOJ ZDRAVNIK na 3131

Prva mobile marketing konferenca v Sloveniji

V ponedeljek, 24.11.2008, se je v prostorih Gospodarskega razstavišča v Ljubljani odvijala prva konferenca na temo mobile marketinga v Sloveniji, ki jo je organiziral g. Aleš Lisac. Koneference se je udeležilo več kot 100 oseb zainteresiranih za mobile marketing. Čar konference je bila vsekakor sijajna predavateljska ekipa in polna dvorana zainteresiranih posameznikov. Konferenco je organiziral g. Aleš Lisac. Na koneferenci sta predavala dva predstavnika podjetja Sedem, ki je zunanji partner slovenskih mobilnih operaterjev, g. Gregor Mehak in g. Boštjan Cokan (Sedem), dva predstavnika medijev, g. Marko Filej (Delo) in g. Leo Oblak (Infonet), dva predstavnika slovenskega mobilnega operaterja, g. Peter Curk in g. Matjaž Možina (Si.mobil) ter g. Aleš Lisac, ki je predstavil, kako sam uporablja rešitve mobile marketinga in odlično povezoval celotno dogajanje.

mobile_marketing_resize_resize.jpg

Konferenco je odprl g. Boštjan Cokan iz podjetja Sedem, ki je napravil uvod v mobile marketinško konferenco. Prisotnim je predstavil stanje na trgu mobile marketinga in kaj napovedujejo strokovnjaki v prihodnjih letih. Investicije v mobile marketing se bodo drastično povišale, kar je bilo tudi njegovo glavno sporočilo.

 sms_marketing_resize_resize.jpg

Za njim je predaval g. Marko Filej, namestnik direktorice marketinga časopisne hiše Delo, ki je predstavil projekt Uporniki, v katerega so uspešno vključili tudi mobile marketing. Projekt še vedno poteka, vanj pa so vključili SMS glasovanje, SMS klepetalnico in mobilne vsebine Uporniki. Pri tem sodelujejo z družbo Sedem, z dosedanjimi rezultati kampanje pa so izredno zadovoljni.

 mobilni_marketing_resize_resize.jpg

Po odmoru je sledilo predavanje g. Lea Oblaka, direktorja družbe Infonet, ki je predstavil SMS interaktivne nagradne igre, ki so jih pod njegovim vodstvom izpeljali na radijski postaji Radio 1. Poudaril je pomen raziskav, ki pomagajo pri oblikovanju programa za ciljno publiko, ter zanimivost in enostavnost nagradnih iger, ki pritegnejo k sodelovanju veliko število poslušalcev.

marketing_resize_resize.jpg 

Že izpeljane SMS kampanje je predstavil g. Gregor Mehak, direktor podjetja Sedem, ki je svoje prve izkušnje nabiral v Švici, od koder prihaja. Tam je pridobil prve izkušnje s področja mobile marketinga. Predstavil je več kot 30 izpeljanih SMS akcij, tako iz Slovenije kot tujine (Evropa).

Predavanje sta zaključila predstavnika družbe Si.mobil, direktor marketinga g. Peter Curk in produktni vodja g. Matjaž Možina, ki sta predstavila Si.most in nekatere SMS kampanje, izpeljane v tujih evropskih državah.

 mobile_konferenca.jpg

Občinstvo je bilo nad predavanjem navdušeno, imeli so tudi veliko vprašanj. G. Peter Curk je občinstvo pozval, naj povejo razloge, zakaj se mobile marketinga še niso lotili. Večina jih je odgovorila, da je razlog neznanje, kar pa je tudi razlog, da so se udeležili te konference.

marketing_mobile_resize_resize.jpg 

Konferenca je bila kot prva tovrstna konferenca več kot uspešna. Vsi nastopajoči so predstavili svojo zgodbo, ki je bila za obiskovalce več kot zanimiva.